Friday, August 19, 2005

T-Shirt 'Bunaken' dari menado...

mmmmmmm...semalam aku dapat t-shirt fri...dari overc lagik!dari menado, INDONESIA...t-shirt tuh kire²nye cam buah tangan dari mereke la kot...sape mereke tuh???..derang tuh tpt keje mate aku iaitu Hazri Harun... oppppppps, lupe lak.. tak lupe pade Haminar Rashid yang juge bg t-shirt pade aku ari seblom tuh... T-shirt yang aku dapat tuh,aku pilih wane merah yang Hazri Bagi tuh & wane puteh, min bagik!eceh, wane merah tuh leh mencapap sket.. ape² pon makaseh la pade mereke yang sudik bg baju tuh!sungguh mengharukan!...huhuuhuhuh......

4 comments:

Anonymous said...

banyaknye spam..cis

PUAN SUZAINA ZAINAL said...

huhuhuh..tak retila nak buang..camne ek?

Anonymous said...

dilit je sayang... login dulu jangan lupe..

Anonymous said...

napa ek byk spam neh.. napa ek.. konfius gak neh ek zek