Tuesday, August 02, 2005

Baby...mmmmmmmmmuah!






















eeeeeeeeee, cumel sangat budak neh...indahnye kebesaran Allah ini. Geram aku dibuatnye..yang pasti, aku suke sangat kat bebudak kecik... name dak neh erin...kalu balek, mesti aku dapatkan die dulu...daknye baru 6bulan nak masok 7bulan, tapi maseh tak pandai meniarap lagik, merangkak ape tah lagik...huhuhuhu...kesian mak, kalo die nangih, terpaksele mendukungnye...peel nye cam laki.. lasaknye bukan maen..hehehe,aku dulu camtuh ke ek?tak kot...baik sket...hehehehe...ape kaitan aku ngan budak neh ek,mmmmm.. mak aku jage dak erin neh..tuhler kaitannye..
aku paleng suke name Amirul Aiman..tak tau ah nape..maksudnye pemimpin/penghulu blabla..tapi maksudnye ala2 gitu ah..cam name aku,hasil gabungan name mak and abah..SUZAINA ZAINAL..name mak, Surati @ madiah Abol Hasan. abah lak, Zainal Muhamad...cumel bukan,same cam tuannye..~ahaks..tak kesahler name camne pon..bak kate Dr Fadzilah Kamsah, name melambangkan peribadi seseorang..so? kesimpulannye,cari ah name yang baik maksodnye untuk generasi kite yang akan datang supaye akhlaknye budi pekerti..eceh...

4 comments:

Anonymous said...

eceh zek.. napa neh..dah teringin nak anak ker.. heheheh.. nnt kenduri nnt jgn lupa jemput k...

Anonymous said...

ehe..kiut budak ni..tp muke nakal..ehehehe

Anonymous said...

name Amirul Aiman.. panggel Erin.. hergh.. jgn la panggel die name pompuan weyh... untuk bebudak kecik elok panggel Aiman.. huu.. seswai.. Mirul keh.. Erin tu name pompuan.. kang besar jadik Auww lak.. dah le muke jambu nih mudak neh..

PUAN SUZAINA ZAINAL said...

kak dani...dak neh pompuan..name die erin..name AMIRUL AIMAN tuh..mmmmmm...idam ngat name tuh..tak tau ah nape..eceh...suke bangat!..;)