Monday, August 15, 2005

Arsenal vs Newcastle...

mmmmm....ari ahad lak...mmmm..wat pe ek?mmm... ooooo, pagi tuh aku bangun awal sket dari semalm..kol 8.30..mase tuh abah ngan mak tak bangun lagi..acik je dah bangun..die sapu umah, pastuh basuh kaen..mmmm, rajin gaks adek aku tuh..aku?hehehehe..tak berlenggang weh..aku gi kemas bilik lagik, lipat baju mane yang tak lipat lagik, pastuh sapu bilik..mmm.. samel wat keje umah samel denga ERA..mmmmm...bes gask..semangat nak wat keje.. pas siap yan kat atas,aku tron lak..tolong mak ape yang patot..nak suh aku masak?..buleh..tapi masakan mak lebeh sedap..mmmm, nyam².. pastuh aku naek atas, merajok konon² ngan mak..(adelar, kene rasiekan..huhuhu) naek atas, aku mandi..huh, lege rasenye..segar bugar jadik badan..dah mandi,tron bawah balek..makan ah,ape lagik..merajok lelame pon tade untongnye..kang gestrik perot lak..naye je!
Pas makan, aku bace suratkabo.. mm..cite ape yang menarek ek?mawi..mmm, tgk metro pon..mawi lagi..huh,untungle sape yang dapat jadik istri die...rezki die!aku kat depan..tapi adek aku ngan mak aku tengah kejekan samting kat belakang..tak tau ah mende... malas nak gi dekat..takot kene tolong..jahat gile anak!

Intai punye intai, ghupenye mak tengah mengejekan pasu² bunge yang die bli semlm..banyak gile..die tanam bunge ape ek?oooooooo, keladi...tuh keladi hiasan kot..eh, cantik gask..cume aku je tangan tak berseni kot..tak mewarisi bakat yang ade pade mak...kalu ade pon, mungkin 10-40% je kot.. mak aku ape yang tak leh buat, sume die reti..memasakler, menjahit, berkebunler...pendek kate, sume die pandailer..wah,beruntung bukan dapat mak cam gini..ibu..ibu...engkaular ratu hatiku... eceh..
lame gaks ah mak mengejekan bungenye tuh... nak harapkan aku mengejekannye harapanler...kesian mak...huhuhuhu..pastuh, aku nengok tv..nak harapkan aku masok dapor tanpa mak, harapanler..sume mak..mak².. dalam kol 1lebeh, aku pon nolong mak masak.. masak tomyam and ayam masak kicap...mmmm...nyam².. adek²ku kuar gi the store..sonyeh,akular tolong mak sorang²..tapi tak sorang² gaks,nak dekat² kol 2 tuh,derang balek..so,acik amek aleh keje aku...hehehehhe..mereke balek bawak BIG MAC and FOLDOVER...mmmmm..ingatkan dapat ler merase..tapi tersentuh ngan kate² adek,tros tak jamah pong..tape²..aku niat dalam ati, aku nak gi esok mc D..i mean rinih sempene aku pose...huhu, foldover tuh aku teringin dari minggu seblom² neh...huhuhu..batu belah,batu bertangkup...
sonyeh, kire² kol 3 lebeh, baru kami makan tengari...pas setel makan, adek²ku berangkat tuk balek ke tempat maseng²..aku malas ah nak ikot...acik balek UKM, adek balek sek teknik ShahAlam...sonyeh, tinggal ler aku sorang2 dalam umah neh..seram,tak ler seram ngat..cume takot kalu petir ke ape ke..huhuhu.. samel menanti kepulangan abah ngan mak,aku pon melayan sahabat baikku..Tv..tgk ah cite pe² yang menarek..cite yang tak bes, tros jadik bes..pastuh solat...pas solat..tade keje,aku pon T.I.D.O..mmmmm...mase tuh kol 6.30..memang sengal ah minah neh...kalu tak silap kol 7.30 aku bangun tido..gile..huh.. tgk jam, aku pon tros go to bathroom...
dah mandi,solat...pastuh gi tengok tv..kalu tak silap ade bola..liverpool vs newcastle..tapi sorang2 tgk bola,tak meriah lak...mmmmmmm,bile lar abah nak balek neh...leh tgk bola same²..kire² kol 8lebeh,mak and abah pon balek..wah....ghupenye,derang bawak balek makan yang aku pendam tuh ->foldover..bes²..sayang mak,abah!balek abah, tros die layannye bola..tapi malam neh ade MENTOR..so kejap tgk bola, kejap tgk mentor..lagipon aku malas nak layan Tv kat atas..
kol 10, aleh tgk malaysian idol lak..hahahahha..padam muke ejay kuar..memang patot pon...bukannye sedap pon nyanyi..wakakakak..pastuh aleh balek tgk bola..kalu tak silap, Arsenal menang 1...mmmmm...dah layan sume siaran tv..aku naek atas...
so, taim to sleep..mmmmm..kene keje balek...

7 comments:

Anonymous said...

huuu.. entry die neh.. macam si Daineso jugek..
tade laen.. T.I.D.O jek.. hahahak..

uhuu.. mari berkebun untuk menambahkan oksigen!!!

Anonymous said...

tido menenangkan jiwe dani neh...;)

Anonymous said...

daineso == tido == makan

dah xleh nak buat apa dah

Anonymous said...

eehehehe..dr maen tido..bes lagik maen fotosop ke..maen kamera ke..meh la lenkali tido uma org..konfem xde can nak tido..ehehee

Anonymous said...

hehehee.. bila ek dpt tido kat umah kamu lagi... nanti laa ek bebila..

p/s-mmg paling suka tido

Dani neh said...

heh.. tido umah ko.. ko lak yang tido.. hahak...

Anonymous said...

kamuh pandai masak eh zeq?..ammm bagosla
(sambel menoleh ke arah jai & nadia)