Monday, August 15, 2005

Penat menaip blog...

-Pagi-rineh aku sampai awal sket..kalu tak silap,kol 7.50 dah wat fingerprint..wah..pekerje berdedikasi..pepagi tros bukak blog...huh, ghupenye ade orang bagi komen..bukak², ropenye ade org kutuks blog aku..huh,sungguh mencabar kewanitaan gue..huhuhu..ape, die engat die sorang leh tulih pepanjang, aku tak leh...please...rineh aku dah buktikan..wakakkakkaka..cayalar zai!go-go..chaiyuk!...huh..lege rasenye..tapi penat ah aku menaip dari tadik neh..samel² memikio idea yang bernas untuk paparan bersame..eceh...sonyeh, tugas aku rineh hanye menaip blog..tapi samel² tuh tgk² gaks kak ruzi..ehehhehe kavelain...pastuh kak ruzi dah bagi task baru kat aku...pasni kene research on Visual Verification..
-Tengari-rinih aku pose.. kak huzz pose,kak ecah pose..kak dani pon pose..waaaaaa..pose berjemaah..sonye, aku tadelar bawak bekal..make, mase ku diisi dengan menulih blog lagi..samel² tuh,aku bukakler utusan.com jap..nak tgk brite rineh.. waaaaa..bes gile.. PERAK mengalahkan SELANGOR.. 2-1.. cayalar..padan muke ngan Bambang Pamungkas...idop PERAK!..

7 comments:

Anonymous said...

uish semangat betul kamu neh... bgs2 inilah semangat zek katanyer.. hehehe

p/s- to curx sound laa dia lg lepas neh mst 6 , 7 post pulak dlm sehari.. hehehe

Anonymous said...

awas sedare kaled..
gadis bename zek neh pantang dicabar..ehehehe..darah mude nye mudah menggelegak..bagos zek! semangat penulesan begini la yg kite mawukan..

*berusahalah!

Anonymous said...

heheheheh...

Dani neh said...

bambang pamungkas.. heheh name die macam name barang le pulak

PUAN SUZAINA ZAINAL said...

barang pe ek kak dani?

Anonymous said...

bambang pemungkas == pemongkes rumput...

Anonymous said...

cam.. penyedut hampagas..