Wednesday, October 04, 2006

Langet tak slalu cerah..

mmmm.... rini tak leteh sgt... pale pon kureng sket peningnye..okle tuh... alhamdulillah! pagi tadi telewat gask gerak dari umah..so telamat sket ah gerak gi ofis.. huissssssssssh... tapi bg aku, selewat 1 minet duwe pon still aku kate lewat gask!... huhuuhuhhu... sebab pe??sebab nak gerak awal dari ofis kol 5 kang... so kalu dtg lamat, kene balek lewat gask ah... haih... tapi bukan waat pe pon kalu balek cepat.. buat aer adela... nak tolong mak pon, abes2 wat kopi ke teh tuk juadah minuman... and potong buah tuk pemanes mulot... kalu buke, aku suke buah betik...hahahhahahah.... sedap seh!...kalu letak lam peti sejok, lagi bes!... yummmy!... hisssssssssssh... betik tade kat umah neh, so kang kol mak le suh bli betik... *wink..

ok, samong balek cite aku... cite pasai nak balek neh kan... memang dugaan le tuh driver2 semalaysia neh!..tambah2 le bulan pose neh!... huissssssssh... ade je kua dari mulot neh! tak leh kontrol lansong... marah orang tak tentu pasai... hahahahahah... kengkonon, diri le pemandu yg berwibawe..hahahahhahah...
"huissssh... hampeh nye kete.."
"adeh..lembap gile kete neh!"
"hek eleh, engat die je yg ade hon.."
"b*d*h langsong kete depan aku neh!"
"hampehnye polis trefik!.."

Kirenye, aku sorang jela yang pandai bawak kete... aku sorang jela yang lalu jalan tuh.. aku sorangle yang nak balek awal..hahahhahah... tapi bile dah tekua ayat2 yang tak sepatotnye, tau lak mengucap..hehehehhe... kalu ekot ati, binase beb.. haih... tuhle... laen kali takmo jumpe jem, nek le pablik transpot!.. jemat pon jemat tau... kan famia kan??;)... so tak banyak kurang pahlen.. huuhhuuhuhu... ye ke ye??..

Pastu rini ade pekare tak besla... sebab pe?..sebab baju raye aku yg ke2 tak leh siap.. waaaaaaaaaa.... nak raye!... sebab pe?sebab tade org nak amek tempahan dah.. baju raye pertame tuh memang ade.. tapi pacek yg buat baju aku tuh gi wat tang ade batu tuh kat kaen... sonye, baju aku kosong jela...huhuuhuhuhuhh.... geram tau..dahle baju tuh cantek(aku la kate cantek..).. sonye, tepakse la merajenkan dri gi bli batu pastu gosok atas baju... uhhuhuuh...

4 comments:

Anonymous said...

spot2 neh.. iwabee tu sapa ek hehehe

Anonymous said...

haih pose..pose yang oih..bawak selo2..krekekek!

Anonymous said...

kalo sayang nyawe...bawak selo2.
hish budak2 zaman sekarang.
membe org pompuan sume pon bwk mcm minah rempit.yg pelesit pon ade jugek.

pompuan mmg pemandu paleng bebahye...psl tu la maleh nak pakai keta..kikikikik

saba tu 3 suku dr iman.
banyak2 la sabo walopon bukan bulan pose.

Anonymous said...

2-->daineso..
mmm sapekah eh??krkrrkkr...;p

2-->org disinun..
ye2...org sini engat pesanan orang disane...;)

2-->famia:
ye2, memang selo pon..tp tadela selo sgt..:)