Friday, October 06, 2006

adeh...

huh, rini lamat lagi gi ofis... sonye, balek lamat le...tak bes lansong!.. kalu balek awal kang, kat aherat kene hitung.. tak berani seh.. tuh ah.. neh pasai pencarian penyate EPF la.. padan kat muke seniri sebab letak merate2.. abes dah slongka fail2 dalam lemari sume... tade gask... aleh2 gi keje lamat... Quran pon tak sempat bace.. huhuhuhu... tapela, malam kang leh bace.. isssssssh... mane aku letak eh penyate tuh??.. isssssh.... mmm kalu tak silap, cam penah sampai umah.. tapi dimanekah aku menyimpannye... tahle... so nye, tepaksela merajenkan dri gi KWSP kat PJ taim lunch hour kang...huhuhuhuuhuh... mmm nak wat pe eh KWSP?.. adela.. bialah rahsie...ecececece...

Mase bangon saho tadi, perot aku saket.. saket sangat.. telebeh makan ke kurang makan pon tatau... tapi alhamdulillah le dah ok sket sebab sapu minyak taim dtg ofis tadi... arap2 tahanle sampai buke nanti.. insyaAllah..

Okle, nak samong keje..

2 comments:

DarkWan said...

aku tapenah tau pun KWSP aku. aa apa kepentingan dia aa.

PUAN SUZAINA ZAINAL said...

mmm.. nak tgk ah kampeni ko tolak ke idak kwsp..kdg2, die tuleh je, tapi die tak tolak pon..so kire sy untong ah x bayo..ok?itu yg aku tau la...lg 1,meib ko nak wat loan ke,ape ke...die memang nak tgk ah penyate kwsp.so ko tau ah kwsp ko dah ade bape byk sepjg ko bekeje..;)