Thursday, November 30, 2006

Kabos ribut...

waaaaaaaa... pagi tadi semangat gile nak gi keje.. bukan rineh je tau... ari2 pon semangat je... eceh!... tapi ari neh laen sket..spesyel..heheheheh.... nape?adela...hehehehehhehe.... rineh punye semangat... bangon pagi, gosok baju, masak nasik...siap awal jugask le... so, kol 7.30 tekedek2 kua umah... kua je umah, aku nampak asap je... sejok seh!...cam kat kemeren pule...waaaaaaa..bes2... Allah, maken tebal lak die... aku dahle rabon ayam..huuhuhuhuhu.... sonye, kua jugaskle sebab nak balek awal punye pasai...

mase draif tuh, selo2 jugask ah.... yela, tanampak seh... kete bakang yang bongkak tuh, elok je dok rapat bakang aku... ceh, nak pecot2, pecotle... die tanampak ke aku nak tecium stereng neh? pedulik ape aku?... gile kabos ke kabot tah.. haih... tepaksela bukak mate seluwas2 alam... pepagi dah kene pasang lampu...sejok, tok sah ckple... pike jugask kejap, kabos neh jadi kat kawasan sungai buloh ke?... haih... cam negri omputeh pon ade!... lepas tol guthrie, kabos tak ilang2...

huuhuhuhuhu...seb baek tak banyak kete... had penglihatan, cume nampak 200m je aku rase..(ke dekat sangat tuh eh?tah...aku belasah je...)... tapi kugagahkan juge bawak kete dalam menerjah kabos neh... draif punye draif, tak sedo dah sampai bukit jelutong... kabos selo2 ilang dari pandangan... waaaaaaaaaaaaaa.... Yeh, die dah ilang!....

alhamdulillah....sonye aku sampai kol 8.15 tadi..awal bukan?...

~sukenye rineh!...hehhehehehhehe...

No comments: