Friday, March 03, 2006

TAG?..

aku kene tag??.. bile tah, lame gask ah.. la neh baru aku nak apdet entri.. almaklumle.. aku dah lame tak buka blog.. tuh pon aku tau kene tag mase bace blog korang.. aku pon tatau sape stat tag² neh.. lantakle.. aku layankan aje!.. nah daineso.. aku dah apdet blog.. eceh..(belagak lansong!..krkrrr)

4 jobs
- minah timbang tepong.. (keje kat kedai runcit.. pas abes blajo)
- prektikel kat bangi.. (wat program, 1st taim gune VB)
- jadi Cekgu tuisyen (kat Nilai)
- jadi ceKgu sekolAh kek Sek men Subang (cikgu sains..)

4 febret movies
- Heri Pote
- MaAn..(huissssh layan seh cite neh!.. hinsdustan he.. hahahaha)
- 2 fasT 2 Furious..
- CIte PramLee ah.. (Bujang Lapok, DOREMI, AnakBApak..)

4 places I have lived
- Jitra, Kedah.. (duk dalam KEm Askar nuh.. waktu tuh baru aku baru 5-6taun)
- AU3, KL (sek kat sini, beso pon kat sini)
- Kerteh, Terengganu.. (fom4& 5 kat sini.. ekot abah)
- Sungai Buloh, PErak daruL Ridzuan.. (hahahaha.. umah aku le!)

4 tv shows I love to watch
- MacaM² Aznil (ske bangat cite neh!..)
- Fear Factor..(tingin gask masok, tapi tak reti berenang)
- BErsame mu.. (tak misnye la..)
- Forem Perdane ..(tgk ustaz& tajok gask ah.. eceh!)

4 places I've been on vacation
- Pulau Pangkor
- PD.. (Port Dickson.. Pantai Dalam aku lupe dah gi ke lom.. )
- Melake (Zu Melake je tapenah gi.. hehhehe)
- Kuale Terengganu..

4 daily visited blogs
- Famia
- daineso
- dani
- tah.. sape ek?.. lediagli.. jasen ke?.. ke dak wan ek?.. eh.. bukan curx kot.. bukanle.. awi le kot.. (jarang seh lawat blog len.. suri2..)

4 febret foods
- Koitiau Hailam
- Nasi Ayam
- Ayam MAsak Merah
- Aiskrim+Coklat (belasah jela..!!)

4 albums i can't live without
- Westlife kot.. tah
- elbem gambo adela kot..
- Len2 tade..
- opppps lupe.. nasyid inteAm.. heheheh

4 vehicles i owned
- Sang KElise (sangat bejase!)
- besikal BmX(mase kecik2 ah..)
- len2 tade..

4 mangsa seterusnye
- xyahle.. aku kot mangse teakhe..huuhuhuh..

11 comments:

Anonymous said...

eceh buat pon kamu hehehe.. lama berzaman betul tunggu.. hehe.. ep nak sikit air haus laa pulak

PUAN SUZAINA ZAINAL said...

hehehe.. cari idea.. eceh!

Anonymous said...

wuuii.. akhernyaa kini pasti...

ahahaha...ingatkan dah lupe password senirik...

slamat kembali ke dunia blog..

Anonymous said...

air je ke? nasi dagang sekali la ehehehe

Anonymous said...

peberet muvi = maan? huehuehuehue.. (kena tiru gelak dakwan neh..) pehh, layan 2 pas 2 purius tu! cemane org buleh lupe cite neh, best gak..

err, nasi dagang ke? ape ah nasik yg kaler biru? yg ckp mase kat umah dani aritu.. a'ah, nak yg tu.. air kasi mangga lasi™ satu.. hehe.. ;)

Anonymous said...

nasik kaler biru tu nasik kerabu la.tu makanan tradisi orang Kelantan. nasi dagang ni Terengganu.

hehe.. is back? miahmiahmiah

*hambek ko kerk. tiru gelak aku lak. wahahahahaha lari (tm)*

Anonymous said...

owh.. gitu sokmo? ambo dok gheti neh..

"miahmiahmiah"
kena ada 4 miah.. mcm neh -> miahmiahmiahmiah.. (doble dot opsyenel.. :Þ)

"wahahahahaha"
yg neh lak ko tetinggal b kat depan.. patotnye bwahahahaha.. dia nyer haha tu lak bergantung pada perahsaan ketika itu.. jika sedikit gembira, maka bwahaha saje.. jika sangat² gembira, maka bwahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha la jadiknye.. (doble dot opsyenel jugek.. ;Þ)


selamad mentiru! ;)

Anonymous said...

wahahahahaha lari (tm) ni aku punya la. ekcelli tiru satu forumer kat putera.com.

lalalalala

curX said...

owh, gitu.. baghu ambo pahe.. molek, molek..
krkrkrkrkrkr.. :)

Anonymous said...

pehe, bukkey pahe .. mum neh .. :P

Anonymous said...

aduh, salah lagi..
time kaseh cekgu!