Friday, March 03, 2006

Ape Cite?..

Keilangan Orang Tersayang

- Baru² neh aku keilangan orang yang paleng aku sayang sepanjang aku idop neh! Opah aku.. umo die dah 82 tahun.. So aku neh tadela rapat sangat.. tapi adek² kate, mak pon kate, macek pon kate, aku cucu kesayangan.. tahle.. tapi aku dah tawakal la neh.. Aku sentiase engat, dari ctu kite mule.. adari ctu gask kite berakher.. alhamdulillah.. cume sekrang, mase tuk gembirekan mak! Mak cam sedeh.. tapi die pendam.. aku tau.. insyaAllah, semoge Opah ditempatkan dicc orang² beriman.. Amin..

Ngajo lagi

- Heheheh.. semalm 2/3, aku dapat kontrek ngajo budak fom4 lak.. eceh.. mei b ngajo sabjek math and Add Math.. tapi aku tak kesah bab² Math tuh.. cume Add math je aku payah sket.. bukan pe, takot lupe je.. so bulehle aku nak tambah pendapatan aku.. eceh.. ye Ah.. minyak nek rege weh!.. insyaAllah minggu depan kot stat ngajo!.. yeyeh!

PEROKOK!

- Neh nak habaq mai.. eceh.. cakap kedah pule..(marah lak dak kedah kang..)...GERAM seh! bukanle ape.. aku geram tul seh kat perokok² mesia neh.. ye ah, ade satu ari tuh.. mase tgh berenti kat trefik light, ade sorang mamat neh sempat lagi tuh die nyale kan api pastu cucuh kat rokok, pastu isap.. peh.. agaknye dah gian sangatle tuh.. tak leh berenti lu ke ape ke.. neh buleh die duk isap rokok sementare lampu nak ijau.. huhuh.. sabo jela.. aku peratikan aje keletah die.. die isap, punyela laju gile.. kalu leh sedut sedalam2 nye..krkrkrk.. kalu leh ditelannye rokok tuh.. hahahahah.. aku rase mei b die tade gule2 kot nak isap.. tuh yg gi isap rokok tuh.. haru².. agaknye memang camni kot kalu perokok yg dah gian ek?...
Mengaji
- Semalam aku stat ngaji.. heheheh.. blajo IQRA.. kelab haitek anjokan.. PAk JAn name tuk guru aku tuh.. orang haitek gask!.. Bes seh!.. ye ah, selame neh tataule plak banyak yang aku kurang jelas sebutan, hurup & mahrajnye.. insyaAllah setahun blajo, buleh kot... hehehheh..

2 comments:

Anonymous said...

saba yek utk opah kamu
berusahalah

Anonymous said...

ep kamu masih mengekalkan gaya penulisan geram ek hehehe