Wednesday, March 29, 2006

Dah lame gile..

Rasenye dah lame gile aku tak apdet blog.. neh pon kebetulan membe aku gi rayap jap, aku singgah tempat die semate2 nak apdet blog...krkrkkrr.. kat umah tade intenet.. so memang tade tempat ah nak bukak intenet.. kat ofis jela kot aku nak search ape2 yang patot.. lagipon tade mende pon nak cite kat blog neh.. cume minggu lepas kalu tak silap aku.. ke duwe minggu lepas.. pacek aku, merangkap abg ke pade aku meninggal dunia.. saket jantong kabonye.. sedeh gask ah.. sebab opah baru je meninggal.. pastu anak opah lak ekot.. tapi tuh sume ketentuan Illahi.. so trime je.. tuh ah fes taim aku bace al quran stat malam tuh sampai kol 5 kot.. tuh pon talarat.. memang hampas lansong.. pastu gilir2 ngan abah.. abah amek aleh, aku lak bace yasen.. peh.. tapi tak bekire sangat pon.. aku sedekah mane yang mampu.. insyaAllah.. arwah dikebumikan esok nye kat Batang Kali, Selangor..
tuh cite pasai due minggu lepas.. minggu neh lak?... mmmm.. ooo lupe.. anak murid aku tes rini.. so aku bertungkus lumus ah wat soklan.. bagi aku memang ah senang.. tapi tatau ah budak2 tuh.. arap2 boleh jawable kotnye.. hehehehe..
ok ah, tuh je kot nak cite.. sok samong lagi.. insyaAllah.. eh lupe lak.. sok aku lak ade test.. alah, test iqra'.. insyaAllah buleh kot lulus..;)..ehehehhe..

5 comments:

Anonymous said...

ish nak kena stadi neh

Anonymous said...

ehehe selamaddddd

darkios said...

biler keputusan xam ni nk kuar? penat tgg ni..

Nazirah Ashari said...

cikgu ke?

Anonymous said...

programmer + cikgu + supergeram :P