Monday, December 05, 2005

Tak bisakah

lagu nih aku dengo sebab si ming(yang tak sekutu ngan aku..) tuh yang suh dengo.. mentang² spike kat tempat aku.. aku, neso, jemputz siap nyanyi² lagi dalam bilik ktp nih... so, layan kan aje.. bes gaks...

Hatiku bimbang
Namun tetap pikirkanmu
Selalu, slalu dalam hatiku
Ku melangkah
Sejauh apapun itu
Selalu, kau di dalam hatiku
Ku berjalan
Berjalan memutar waktu
Berharap, temukan sisa hatimu
Mengertilah
Ku ingin engkau begitu
Mengerti, kau di dalam hatiku
reff :
Tak bisakah
Kau menungguku
Hingga nanti tetap menunggu
Tak bisakah
Kau menuntunku
Menemani dalam hidupku
Dara, kau menjadi hidupku
Ke mana, kau tahu isi hatiku
Tunggu, sejenak aku di situ
Jalanku, jalan menemukanmu
Kalu neso cuti 1 minggu, aku lagi bes..ari rabu nih aku cuti.. pastu minggu depan cuti lagi.. pastu ari jumaat cuti lagi.. pastu end of this month pon cuti lagi..hehehehe sangat bes...cuti² mesia..WORLD!

3 comments:

Anonymous said...

ey pakai tulesan kelabu tinja dog tu lagi bes..

Anonymous said...

kelabu ashap! bwahahahaha.. :þ

Anonymous said...

xbisakah.. xbisakah guwa nak tido ajer.. sangat penat neh

ep zek "kamu bukan sayang itu sama aku" suka seh dialog tu