Thursday, December 29, 2005

apdet dah...

Tatau nak apdet mende benonye.. so letak jela gambo 'baby'ku kat sini... sangat sayang bangat aku kat die...rituh suh die pakai tudung... selalu kalu aku pakai, die bukak. tapi rituh lansong takmo tanggal.. mentang²le kite nak amek gambo, dahle tuh.. senyum sampai ke tinge... geram gile nih kat budak sorang nih.. kalu aku balek ofis, mesti dapatkan die dulu... mak kate, kalu nak anak sangat kawen.. tapi anak sendri tak same ngan anak orang..bior ah.. tapi aku memang suke kat budak kecik nih.. tak kesahle comei ke idak..anak india ngan cine pon kekadang aku usik gask kalu aku jumpe.. denga cite, besday erin nih 29/12... so genaple setahun... waaaa.... dah beso anak guwe... dah nak pandai jalan lagi... sangat bes!

7 comments:

Anonymous said...

hah?! dah ade anak???
aiseh.. x jadi nak ngorat..

wakakakakakaka... :Þ

Anonymous said...

ep suka budak ek.. ep kawen ler cepat.. nak makan nasi minyak neh hehe..

Anonymous said...

²curx:haah.. ade anak... anak tekak,anak kunci, mm... anak pe lagi ek?..

²daineso:nk makan nasi minyak ke?meh ah dtg umah.. nanti org suh mak org masakkan..:)

Anonymous said...

zek abang kamu apa kabar ek.. hehe

Anonymous said...

hehehehh...abg org kabo baek..:)..asal tetibe lak nih?besday die 3/1...

Anonymous said...

ehehehe..comey tak ingat seh..kene carik laki comey la kot ek nak dpt anak comey gini..ahkahkahkas..carikan!

Anonymous said...

saye! saye!