Monday, December 05, 2005

Duwe Laporan sekali gus!

Laporan open haos..
-mm...sori le sebab tak dapat nak wat laporan pasai kejadian open haos rituh(26/11)..pe² pon sangat bes + penat sebab sume kengkawan sudik dtg.. cume adela sorang yang tak dapat datang.. tapela.. menu rituh kalu tak silap, nasi impit ngan kuah kacang.. pastu ade mee hoon sop,pastu ade laksa.. hah...cite pasai lakse nih.. sebenonye.. lakse tuh telah direkues oleh sambadi..pastu aleh² die tak datang..cessssss... mane tak geram...dahle tipon kite berie² tanye jalan umah..aleh² die tak datang..tapela..nak wat camne..huhuhuhuuh.. so bebudak yang datang tuh,mekaseh la ek?sebab korang,aku tak kene mandi ngan kuah sop ngan laksa..mak aku kate, kalu kawan aku tak datang cam aku cakap tuh(avg 30 org..) abes aku kene mandi ngan kuah tuh..huhuhuhu.. sangat bes korang sume.. mekaseh ye!

Laporan ari kejadian..
-mmmmm... rituh dah cite sket..nih sambong sket lagi.. aku rase, besday tahun nih tak bes sangat.. nape ek, tak bes? mungken sebab dah beso kot.. hehehhehe.. tapela.. hadiah pon tak dapat.. cume adela pagi tadi, mak kak dani bagi cd chicken little..sangat bes..mekaseh mader.. pastu ari jumaat rituh(2/12).. gi jalan² ngan neso gi pc fair.. huhuhu... kengkonon, nak meraikan ari budak 23 tahun nih... bes gask ah.. cuci mate...kan neso kan?(tuh pon sebab abah+mak dah kasik green light!~ahaks...)..pastu ptg tuh, bret ngan sorang kawan aku si ezwan banje makan kat burger king!..hehhehehe.. sungguh terharu.. pastu 4/12-ahad malam, abah bawak makan sate..ehehhehe.. die tanye aku nak ape, aku cakap tak kesah je.. sebab bab² makan nih aku memang langsong tak kesah...cume tolak batu, kayu ngan biji getah je... mekaseh abah, mak.. pastu dengan tak malu, aku mintak adek² aku hadiah..(memang kakak yang hampas!eheheh).. suh derang bli hadiah tuk kak yong derang nih...pastu tadi lak, ade member banje makan lagi.. hehehhehe... makan jela selagi mau makan... pastu lak, denga kate ade orang nak banje makan lagi sabtu nih...ehhehehhe.. tapi tgk ah, aku free ke tak...so ade sesape lagi nak banje orang makan ke?..sangat dialu²kan..:
las..tuk member² yang wish, daineso yang siap nyanyi² lagi taim trening rituh, mekaseh.. pastu famia, jemputz, jasen, bret, jasen, alone, dop wang, as3, afzan06, ezwan, hazri dan ramai lagi ah..:).. mekaseh bebyk... yang tak dapat wish tuh pon tak pe.. mungken korang terabes kedit ke, tak kesahle..janji engat kat aku sokmo..ehhehehe.. mekaseh sekali lagi.. sangat sayang korang sume.. cayala!*wink

6 comments:

Anonymous said...

pengkomen petame..
ep, rosyam x wish ke? ahahahaha...
*lari2...

Anonymous said...

1. 'saya berjanji tidak mengulanginya lagi!'

2. 'saya berjanji tidak mengulanginya lagi!'

3. 'saya berjanji tidak mengulanginya lagi!'

.
..
...

99. 'saya berjanji tidak mengulanginya lagi!'

100. 'saya berjanji tidak mengulanginya lagi!'

*huh! cukup 100 kali kena denda! 'i luv copy+paste'..hehe

Anonymous said...

²jasen:die dah wish le... bukan ke kamu yang petame wish?hahahhaha


²defenden:ceh..takpe.. kesalahan anda telah dimaapkan... laen kali tah yahle tipon sampai kol 1 lebeh semate² nk tanye umah,tapi tak gi..

Anonymous said...

ep.. aku org petame? ahahah..
pentipu tol la..
da tentula Defenden a.k.a ehem..ehem.. org yg petame kan? eheheh...
*cabut...........

Anonymous said...

ehehehe..saye tidak telibat dlm konspirasi gelap ni..saye ahli kruk cawangan kolumpo..

Anonymous said...

aritu dtg naek "black maria"..
bwahahaha.. :)