Wednesday, September 05, 2007

lengohnyee....

waaaaaaaa... lengohnye pinggang...uhuhuhuhuh... nape neh?
saket apekah?
sala tido kah?
aaaaaaaaaaaaala... mende2 neh wat aku tensen...
uhuhuuhuh.. abg kate tak leh tensen2.. nanti...
aaaaaaaaala... yela2... aku terai kool...
ari neh dh masok ari ke3 tak hadir...
aaaaaaaaaaaala...tensi lagi... nape neh?
uhuhuhuhuh...kool zai...kool... lek2...
cam tak biase lambat... tapi bulan lepas.. tepat2...
mmm takpela...abaikan...
adoih pinggang neh... lengoh bukan maen...
kang suh mak urot le... uhuhuhuuhhu...

dalam tensen2 neh..ade gaks aku rase hepinye...heheheh...napekah?
1) upload gambo hanimunnnnnnnn
2) setel installation yg bos aku mintak..

okle tuh.. tp tensen lagi neh.. tak leh nk dudok beti2..kene letak bantal lak kat krusi... seb baek ade bantal.. kalu tak...tahanle ngan tangan...

Kalu ekotkan sebulan dah aku mendirikan rumahtangge... waaaaaaah... bahgieeeenye... hahahahahhaha... rase kekok lak bile yang ade yang panggey puan. tingat adek aku cakap...'ko neh kak yong, tak macam istri org'.. abes tuh, nk nmpak gaye camne baru dikatekan istri org?... heheheheh... hopefully masjed yang aku bine betahan hingga ke ahe hayat.. aaaaaaaaamin...

~ kalu abg dekat, leh gaks tolong urot kan??...huhuhuuhuhh

4 comments:

Anonymous said...

Pastikan streching sebelum bersenam. Pesanan ringkas ini dibawa kepada anda oleh Minyak Urut Hijau Cap Helang.

Anonymous said...

alaaaaaa... kami tak pakai minyak urot hijau.. kami pakai minyak merah... tak pon GAMAT asli...
hahahahahahha:D

Anonymous said...

memula saya baca..ok
lepas tu, saya kena tutup mata!

lepas baca je komen-komen..saya tak paham! huh!..saya sungguh naif

Anonymous said...

ep lambat2 nii.. dah ada org baru ker..