Thursday, September 06, 2007

Cinte PJJ

PJJ... yela.. pjj... pjj tuh stand for PERCINTAAN JARAK JAWOH, PERKAHWINAN JARAK JAWOH, PENGAJIAN JARAK JAWOH, macam2 lagi le...

dulu aku engat blajo je ade PJJ... tp skang tak... byk mende pjj.. la neh.. cinte pon ade pjj.. dulu aku tengok je org camne leh bencinte, kawen pjj.. la neh.. jatoh ke lubang idong aku... waaaaaaaaaaaaaaa... seb baek aku kuwat iman...eceh!... lefyu maidie;)

aku bukan mengeloh, jawoh sunggoh melawan takdir... tapi aku anggap ini sume dugaan.. sebenonye, ade PRO n CONs nye kalu cinte PJJ neh... yela.. kalu jumpe slalu, kang gadoh tak lari mane dah.. ke situ jugak peginyeeeeee... tp kalu jawoh, leh gaks sorang ke sini, sorang ke sane... hahahahha.... tapi kan...yang sekse.. kalu rindu merindu... huuhuhuhuh... yang tuh yang sekse tuh.. peeeeeeeeeeeeeeeh... gile dugaan... huhuuhuhuhu... tepaksela menahan rindu sampai ujong minggu.. tuh kalu yang tak keje ujong minggu.. kalu cam aku neh... alamat, 2 minggu skali baru jumpe... itu baru 2minggu... tup2... yang sane gi outstation, yang sorang nehla tepakse nak menahan rindunye sampai si pasangan nye pulaaaaaang...

aaaaaaaaaaaaaaaala... sampai bile eh mau gini?... kesimpulannye... sala sorang kene beralah... sorang je ke? isssssssssssssh tak adel la cenggitu... yela2... due2 beralah... ok FAIR!hahahahahah....

haaaaaaa...cam tuh baru serasi... kalu dapat sini, yang sane, kenela dtg sini... kalu yang sini dapat sane.. yang sini le kene move ke sane.. haaaaa camtule baru umah tangge bahgieeeeee....

tapi kalu due2 takmo bealah?... alamat, sampai dh branak pinak, becucu cicet le lagu tuh.... dok ulang alek je....


~ kalu duk dekat neh, kalu sengal2 badan, ade gaks org tolong picetkan kaaaaaaaaan?.. ;)

5 comments:

Anonymous said...

nasib baik saya ni budak lagi!
kat sekolah, cikgu ajar...

PJK = Pendidikan Jasmani dan Kesihatan

PRS = Persatuan Rakan Sebaya

PHR = 'port hisap rokok'


...hehehe

Anonymous said...

waaaaaaaa...baguihnye budak neh... anak sapa la neh?

Anonymous said...

yg xbes nyer gak kan.. kalu sedih ker .. sakit ati ker... kalu hepi ker.. kalu xbagitau.. alamatnyer layan jerlaa sorg2..

yg mgkn bes.. balik umah.. mak dah masak.. boleh makan terus.. hehe

Anonymous said...

saya sebagai seorang pemuda yg naif, masih tertanya-tanya fenomena 'MENANGIS' oleh wanita2 semua!

bayangkan,
apabila mereka sedih je, mereka menangis!
apabila mereka suka je, mereka menangis!
apabila mereka hiba je, mereka menangis!
apabila mereka disakiti je, mereka menangis!
apabila mereka menang loket emas 'pawer rut' pun...nak menangis gak!


rupa2nya...banyak benda boleh 'baca' cuma mimik menangis je agak sukar dibaca!

Anonymous said...

to daineso:
hehehehehhe... ;)

to damahurr:
aer mate senjate wanita... lelaki nanges? aaaauw! hahahhahahh:D