Monday, January 16, 2006

ngantok bangat...

fuh.... rini memang ari dalam sejarah sepanjang aku bekejela.. tak penah lagi rase mengantok begini rope.. cesssssssssssss setan² nih.. hampas tul lu! pepagi memang semangat nak gi keje, almaklumle..fes day.. isnin lak tuh.. pastu tetibe lak sampai ofis, dalam kol 9 lebeh tuh aku dah ngantok.. memang pecah rekod le.. sampai petang nih, aku maseh lagi ngantok.. krkrkkrkrkrk.. sekse gile nak tahan ngantok nih.. banyak tul setan gayot kat mate aku nih... huhuhuhuhuhu.. aku ngantok sebab pe ek? mungken sebab semalam aku bejage picitg opah kot.. die naek angen semalam.. kesian.. tecungap².. pas die tido, aku pon tido le.. pastu dalam kol 6 tuh aku tejage, sebab opah cam saket lagik.. So, aku pon picitle pe yang patot.. mase urut tuh pon mate duk lip-lap².. memang amat ngantok.. sebab tuh bukan taim aku bangun.. aku bangun kol 6.30 biasenye.. tapi tapela.. nak jadik cucu mithali.. eceh.. la nih, aku diserang vaires saket perot lak.. krkrkrkkrkr.. saket perot+ ngantok.. huhuuhuhhuhu.. memang cukop menyeksekan.. maken saket lak perot nih...huhuhuuhuh.. memang padan ngan muke sendrik.. sape suh makan bende2 pedas??.. so tanggong sendrik... rase nak teburai isi2 perot nih.. huhuhuhuhu.. saketnye oi..
*sorile oi.. aku tatau nk apdet ape benonye.. lantakle entry aku penoh ngan lepas geram ke lepas ape ke.. janji aku apdet kan?kan?..hehehehhehe.. chow!

29 comments:

Anonymous said...

ahkahkahkahakhakhaks..
da kate da..
jgn makn prosperity bege letak sos mekdi..8 juta kali pedas le..
begedel..makan sampai mate da merah..beraer..pon makan jugak..ahkahkas..kan da..

padan muke yu..ehee..

Anonymous said...

tula cube makan mende2 manes plak mcm honey ke apeke baru sejok perot ibu mengandong..krekekek

Anonymous said...

aiyok! plospeliti beger suda kluar ek? musti bili mah.. wa ata mau plosper jugak loh.. aiyah mana itu mekdi ah? adek manes, mau bilanja wa makan pelispeliti beger ah? ini jam kasi kulang cos ah? okeh? :)

Anonymous said...

²famia:tak leh kalu tak letak sos.. tade umph... eheheheeh.. tapi sangat sedap.. mempadan kene saket perot..

²awi:madu?krkrkkkr.. takmo ah.. mak kate, kalu slalu makan madu, nanti kene bemadu... *tuh aku yang kate.. tapi selaen madu lebah, madu pe yang bes ek??

²sape tah:prosperity mmg dah lame kua.. rituh makan beef sekarang dah kua chicken lak.. tapi duwe² sangat sedap..*eceh... jd promote tak bebayo mekd lak.. bilanje?? suri².. nak makan, bli sendrik.. nih tgh bulan nih..

Anonymous said...

alaaaaaa.. boley la belanje.. owang lapa neh! yeh, adek manes? *wink*

Anonymous said...

yu buat lagi makan pedas ni ai sipak pale lutuit yu

Anonymous said...

ep xkisah jer nak lepas geram kat blog sendirik.. kat blog org lain pon boleh.. ikut suka ati sendirik aja hehe..

*bagus betul cucu opah neh

Anonymous said...

kalo tanak madu lebah, tembikai madu pun best jugak. tapi kan.. walau madu bagiku. tapi racun bagimu. amir ukays ckp la ..

Anonymous said...

²curx:suda2,lupekan sandiwara mu.. macek seblah umah kate, jgn banje orang.. kalu orang banje kite takpe..hahahhah...

²ai le:amboi,sepak pale lutuih?ganazzzzz seh..suke suki je sepak ank org...*huhuhuhu.. balek, nk mengadu ngan mak...tah yahle sepak..peristiwe semalam menginsapkan dri..krkrkkrkrrk.. sampai umah saket perot..

²daineso:tak leh..kalu lepas kat orang, nanti orang balas..kalu lepas kat blog,tade sape pon nk balas..eheh.. cucu opah Hajah Endut,sume bagos².. eceh..bangge pulak..

²dopwang:amboi suke ke madu ke?eceh..bagosle dak wan nih..nanti kurangle wanita yang single² ye ke ye??..

Anonymous said...

madu di tangan kananmu ..
racun di tangan kirimu..
aku ta tahu mana yang..
akan kau berikan padaku..

akakakaka

Anonymous said...

ep. aku da kawen ke. pikir jap.

Anonymous said...

madu ke honey? krekekek

Anonymous said...

²jasen:waaaa... suke ke suke?
²dop wang:weh.. kawen ke dah?
²awi:madu=honey,b=lebah.. paham anak murid?krkkrrrkkk..

Anonymous said...

terpikir pulak aku bace komen2 korang nih..

kenape yoyo panggel Kales, "B"?
apekah relevennye "B" pade panggilan seseorang..
"B" -> Baby?
"B" -> Hubby?
"B" -> Bintang?
"B" -> Bulan?
"B" -> Binatang?
"B" -> Bee-Lebah-Madu-Honey?

Tok pehey sapa sudoh..

Anonymous said...

B = sayang

Anonymous said...

jasen;
no komen.tanye peguam saye :P

dani;
B = Baby. Penah ke penah org panggey aku Baby. Hakhakhak haktuih.

Anonymous said...

B juge bolek ditaip menjadi:

B-)<-- org rabon pakai spek

Anonymous said...

²all pengkomen&pengkritik tehebat: weh.. dalam dok banyak² aku tuleh tuh, nape ek korang dok bahan b tuh? krkrkrkrkkr.. sabo jela...
but tengs ah tuk komen² korang tuh sume..

Anonymous said...

b for book,
b for bear,
b for big,
b for ball...
ini pendapat anak buah aku setelah aku paksa dia jawab samel kene belikan eskim tuk dia.. huhuhuhu..

Anonymous said...

b for babi pun betul jugak kan... * pikir secara serius

Anonymous said...

²jasen:waaaa.. bagus care cekgu jasen mengajo.. lam BI lak tuh.. krkrkkrrk..
²daineso:mm.. bolehle jugask..

Anonymous said...

salah...
b for baby == betul
b for babi == salah
b untuk babi == betul

*campur aduk base ek..

Anonymous said...

ceh jasen.. ialah b untuk babi.. tapi babi untuk sapa...

Anonymous said...

babi untuk babi la. bukankah setiap babi itu diciptakan berpasang-pasangan supaya mereka dpt hidup bersama dan gembira selamanya?

Anonymous said...

babi juga perlukan babi untuk mengisi kesunyian.. oink oink.. masuk lumpur.. makan tahik..

seekor babi jantan (Tom) berkate kepade seekor babi betine,
"You Komplit Meee"

Anonymous said...

bapala bang borang bomen beh..bersedak bencik2 babi bekelian

Anonymous said...

hahak.. ECHAH!! transelet ape budak atas ni tules!! haha..

Anonymous said...

xfaham seh.. apa yg en awi ingin maksud kan neh

Anonymous said...

gwa lagila tapaham..
*nampak bintang..