Friday, November 25, 2005

Ari keje paleng sengal..

krkrkrkrkkr.. ari nih memang paleng sengal seh.. memang ah ari jumaat nih paleng mulie.. tapi tahle.. tak seronok lak rasenye arini.. sebab pe tak seronok?sebab member sekeje sume tak keje.. (tp mungken minggu depan seronok kot bg aku..hehehehe.. 1 Zulkaedah 1426H)..sonye, aku tade membe nak besembang.. nk ngutuk ke..(bak kate si bret, kiterog nih duke mengumpat...) kak huzz @ famia demam dah duwe ari.. kak dani @jemputz EL.. sebab², tak leh dinyatekan dicni.. kak ecah lak mc mengejot.. pastu lak, duwe lagi budak keje aku tak datang.. si min ngan fariz.. farizz, mak die operate.. min lak die memang bercuti rini.. sonyeh, bilik ktp nih sunyile sket... tinggal Hazri,En Zul ngan Kak Normah.. tuh yang semacam sengal je.. sangap pon ade sket... tapi aku tadela buat keje yg tade pekdah cam hazri tuh.. ade ke die leh gune kemere henset die tangkap gambo aku.. pastu gelak²..sengal gile mamat nih.. pastu tangkap gambo mep sulawesi le.. pastu tangkap gambo printer le.. hampas tul.. mentang die ade henset kemere..cessss... saje la tuh.. pastu bile die ngantok, die suh aku aku nyanyi².. huhuhuhu..sabo jela.. dahle duk depan meje aku.. kirenye sengal aku tak sesengal die la kot... aku boleh je chat lagi..hehehehehhe...

1 comment:

Anonymous said...

eheheeh..sian korang,maap ye..MC sepuas ati