Friday, July 22, 2005

Konvo Punye Pasai...

Huhu..akhirnye tibe pule giliran aku nak naek atas pentas dewan besar UPM tuh..tak sabo rasenye..eceh...sekarang neh dok menghitung ari je, iyolar..nak menunggu ari bahgiele katekan...yeyeh... org laen sebuk menghitung ari nak bertunang ke, yang lebeh afdal, kawen ke..aku lak, sebuk menghitung ari nak konvo... hahahhahah...
Mane tak excited nye, aku kene ari pertame untuk konvo nanti..dahler, kene sesi pagi lak..wow,bahgienye idop..so bulehler aku pegang tangan sultan selangor(just shake hand je)..silap2, leh jadik istri sultan..berangan lagi...zai..zai...
Aku siap amek cuti due ari lagi tuh...so seblom tuh,bertungkus lumus jugaks ah menyiapkan bende2 yang patot...aku balek dalam kol 8lebeh gask ah...sume dah balek,tinggal aku je..kos aku rase cam tak best je wat keje gitu..dalam aku bertungkus lumus tuh,risau gaks..iyolar,dahle aku sorang2 kat level 12 neh...huhuhu..mau terjumpe antu ke,ape ke..simpan malaikat 44..tapi syukorle,aku tak jumpe pon bende2 tuh sume.buat keje sampai kol 8 pon,task aku camtuh gaks.ade je tak kenenye, tapi aku dah siap setting and ape2 yang patot ah,cume kak ecah jas tacap jelar kot...so tengs kat kak ecah sebab sudik amek aleh task aku tuh...akhir kate..jasamu akan dikenang! ;-)

4 comments:

daineso said...

hehehhee.. leh laa zek.. sultan selangor tuh duda.. leh laa masuk line... hehehe congrate dah konvo.. sori ek org xpegi konvo zek... sesungguh nyer org mmg hampeh

Dani neh said...

ahahah...
kelaka la chah niii...

uuucheh... wane die seteraiking.. kene pakai spek itam nak bace neh...

walauEchahAkanCakapPoyoTetapiii...
KONVO MEMANG BEST!!! huuuu...

pedulik kan ape echah nak kate.. hahahak...

daineso said...

hehehheheh konvo neh poyo...

PUAN SUZAINA ZAINAL said...

sape poyo benonye?huhuhu...