Friday, January 25, 2008

Janin aku...10 weeks 2 days



sonok rasenye bile tau ade org dalam perot kite.. heheheheh... dh tuh.. first time lak nk jadik ibu.. camne mak kite lahirkan kite, camtule kite rase... time neh waktu kandungan aku baru 10minggu 2 ari.. kalu ekot kan.. minggu neh aku dh 14 minggu... maybe bulan depanle kot aku scan lak.. dokte kate, kalu dh 3 bulan leh jelas dh nampak janin aku neh.. waaaaaaaaaaa... sangat tak sabo... tp sian kat ayah baby.. die tak tengok pon mase aku scan arituh.. maybe nanti aku bawakle die gi tengok same.. yelaaaa... bio die rase camne perasaan aku mase scan tuh... tunggu tau abahnyeeee...

3 comments:

Unknown said...

Wuuu... bes.. dapat tengok bebi.. congrate... hope not tooo late. aku dah ucap dah kat awi dulu.. terel toi dia wat calculation bebi

DarkWan said...

Mcm lelaki je neh. Hm ...

PUAN SUZAINA ZAINAL said...

to darkwan:
laki? camne ko tau? suke suki je.. :P... weh..baru 2 bulan mane nampak pe... ape2 pon.. aaaaaaaaaamin...:D

to ida:
ok..thanx ya! hahahhhaha...