Friday, May 11, 2007

Alhamdulillah...

Rini suke lansong!.. Mane tak suke... Fes, rini ari jumaat.. sok kitorg tak keje... Second... wat koding pon tak tension..ye ke? tipu la... betoile... rini rase aman sket otak... buat je dapat..buat je dapat..eceh!... sume tuh dari Die... Kalu Die tak tolong, pade sape lagi kite nk mintak tolong kan... Die sentiase menolong kalu kite susa... Kate awi ku... kalu kite rase susa ati..kite rase sedeh.. kite rase payah sangat..kembali kepade Die... pastu awi ku suh hapal ayat 1000 dinar.. bagoih tau ayat tuh! amalkan slalu... *wink, aku pon dah hapal... alhamdulillah...

neh aku sertakan ayat tu:..check it out!

Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan mengadakan baginya jalan keluar.
Dan memberi rezeki kepadanya tanpa di sangka-sangka.
Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkannya.
Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang dikehendakiNya.
Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.


Sebenonye dh 2 minggu aku buat koding neh... ala... kene buat chart... tp part aku buat analisis... nk kene amek data dari database, pastu load kat dalam list box... Dah le kat sini, aku sorang je yang reti bace dari database..sonye, aku pon purek2 wat tau.... waaaaaaaaaaaaa... mau nanges aku kat sini... Tapi supervisor aku paham.... mekaseh Wan Beng!...

Die neh memang nice sangat... rasenye, umonye baru awal 30 an... tp single lagi... tataule available ke tak... Dari aku datang, sampai dh 3 bulan 11 ari aku kat sini, die banyak tolong... Bes sangat!... walopon die bos aku... tapi lagak die, tak macam bos... Tuh aku suke....

Cite pasai keje aku kat sini.. Okle...aku maken serasi... Eceh!... okle, nk samong keje... Chow!

~amalkan bace ayat 1000 dinar... insyaAllah...

4 comments:

Anonymous said...

wah dah teror buat koding *kalu dkt hitek mmg dah lama teror kan2 hehe :D .. chayok2 ek.. teruskan berusaha ek..

Anonymous said...

grrrrrrrrggr... tadela tere.. biase je... nk temuntah rasenye..
haih...

DarkWan said...

wah. jeg dah termuntah2. aku ingatkan ecah je.

brapa bulan?

tadela gurau je.

Anonymous said...

la... dakwan... mmmm bukan setakat muntah...sume pon abes tekua... hahahhahaha...